← Przejdź do Platforma – Dietetyk XXI Wieku
Dzień dobry,
cieszymy się, że znalazłeś się w sekcji dokumentów prawnych naszego Sklepu. Oznacza to, że jesteś świadomym Klientem, który dba o swoje prawa konsumenckie i dokonuje świadomych zakupów.
Mamy w związku z tym dobrą wiadomość: w naszym Sklepie dbamy nie tylko o jakość produktów i przyjazną obsługę, ale również o Twoje prawa podczas zakupów on-line.
Pamiętaj, że jeśli masz jakiekolwiek pytania związane z naszymi zasadami lub produktami oferowanymi w naszym sklepie internetowym, możesz się z nami skontaktować. Żadnego pytania nie pozostawiamy bez odpowiedzi.
+48 513 496 456
Dietetyka Nienażarty Sp. z o.o.
ul. Księcia Witolda 49 /15
50-202 Wrocław
§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
W pierwszej części Regulaminu przedstawiamy się, opisujemy różne formy kontaktu z naszą firmą, a także omawiamy najważniejsze definicje, które znajdziesz w tym dokumencie.
§2 ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO
Poznaj zasady korzystania z naszego Sklepu wyjaśniamy, jakie minimalne wymagania techniczne musisz spełnić, żeby bez problemów korzystać z jego funkcjonalności.
§3 USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM
W części trzeciej prezentujemy usługi elektroniczne dostępne w naszym Sklepie. Usługa Elektroniczna to np. Koszyk. Wyjaśniamy też, jak w prosty sposób złożyć reklamację na Usługi Elektroniczne.
Konto klienta
Koszyk
Newsletter
Algorytmiczne podejmowanie decyzji
Reklamacje Usług Elektronicznych
§4 WARUNKI SKŁADANIA ZAMÓWIENIA I ZAWIERANIA UMOWY
To bardzo ważna część Regulaminu, w której wyjaśniamy, w jaki sposób możesz nabyć nasze Produkty, czyli złożyć Zamówienie, a następnie zawrzeć Umowę.
Składanie Zamówień
Subskrypcje
§5 SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI
Jesteśmy elastyczni – nasz Sklep umożliwia różne metody płatności. Sprawdź, jak możesz opłacić swoje Zamówienie.
§6 KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY TREŚCI CYFROWYCH
Dostawa produktu to bardzo istotna część realizacji Zamówienia. Staramy się dostarczyć do Ciebie produkt najszybciej, jak jest to możliwe.
§7 WYKONANIE USUŁUGI WYDARZENIA
§8 WYKONANANIE USŁUGI O NAZWIE PLATFORMA EDUKACYJNA
Aplikacja
§9 REKLAMACJA
Przykładamy wielką uwagę do tego, co oferujemy naszym Klientom. Jednak, jeśli masz jakiekolwiek zastrzeżenia wobec tego, co dla Ciebie robimy – sprawdź jak w łatwy sposób złożyć u nas reklamację.
§10 POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR
Wychodzimy z założenia, że w przypadku różnicy zdań z Klientem warto rozmawiać i dążyć do wzajemnego porozumienia na drodze polubownej. Zobacz, w jaki sposób możemy rozwiązać ewentualny spór.
§11 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY (ZWROTY)
Wiemy, że czasem konsumenci chcą skorzystać z ustawowego prawa do zwrotu. W pełni to rozumiemy. Sprawdź, jak wyglądają zasady odstąpienia od umowy w naszym Sklepie.
Treści cyfrowe
Pozostałe Produkty – Wydarzenia i Platforma Edukacyjna
§12 PRAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ
W tej części wskazujemy jakie prawa własności intelektualnej chronimy w naszym Sklepie Internetowym i jakich zasad musisz przestrzegać.
§13 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Sprawdź, jak dbamy o Twoje dane osobowe.
§14 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE KLIENTÓW NIE BĘDĄCYCH KONSUMENTAMI
Jeśli robisz zakupy w naszym Sklepie Internetowym, a nie jesteś konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta – ta część Regulaminu jest skierowana właśnie do Ciebie.
§15 OGRANICZENIE I MODERACJA TREŚCI ZAMIESZCZANYCH PRZEZ KLIENTÓW
Zgodnie z przepisami DSA oraz innymi przepisami bezwzględnie obowiązującego prawa poniżej opisujemy zasady zamieszczania Treści i ich moderowania na naszej stronie.
§16 MECHANIZMY ZGŁASZANIA NIELEGALNYCH TREŚCI ORAZ SPOSÓB ICH ROZPATRYWANIA
Każda osoba odwiedzająca naszą stronę internetową może zgłosić nam nielegalne treści, które na niej zauważy. Poniżej opisujemy w jaki sposób można dokonać takiego zgłoszenie oraz w jaki sposób je rozpatrujemy.
§17 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Poprzednie wersje Regulaminu:
Regulamin 1.0 obowiązujący od dnia 04.12.2024 do dnia 05.05.2025: https://beta.dietetykxxiwieku.pl/regulamin-old/
Link do formularzy:
§1 INFORMACJE OGÓLNE
§2 ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
§3 POZYSKIWANIE DANYCH I CEL ICH PRZETWARZANIA
Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Prawnie uzasadniony cel, jeśli istnieje |
---|---|---|
Prowadzenie statystyk. | art. 6 ust. 1 lit. f RODO. | Posiadanie informacji o statystykach prowadzonych przez nas działań, co pozwala nam na usprawnienie prowadzonej przez nas działalności gospodarczej. |
Prowadzenie działań marketingowych własnych produktów i usług bez wykorzystania środków komunikacji elektronicznej. | art. 6 ust. 1 lit. f RODO. | Prowadzenie działań marketingowych promujących prowadzoną działalność. |
Prowadzenie działań marketingowych własnych produktów i usług z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej, w tym profilowanie. | art. 6 ust. 1 lit. f RODO, przy czym działania te ze względu na inne obowiązujące przepisy, prowadzone są jedynie na podstawie posiadanych zgód (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). | Prowadzenie działań marketingowych promujących prowadzoną działalność z wykorzystaniem adresów e-mail. Prezentowanie reklam, dostosowywanie rabatów i promocji. |
Obsługa zgłoszeń kierowanych z wykorzystaniem wiadomości e-mail, reklamacji, innych wniosków. | art. 6 ust. 1 lit. a RODO; art. 6 ust. 1 lit. c RODO. | Udzielanie odpowiedzi na zgłoszenia i zapytania kierowane z wykorzystaniem wiadomości e-mail lub w innej formie, w tym przechowywanie newralgicznych wniosków i udzielonych odpowiedzi celem zachowania zasady rozliczalności. Obsługa wniosków, udzielenie odpowiedzi na reklamacje konsumenckie. Dochodzenie roszczeń, w tym od osób trzecich, obrona przez nimi. |
Zawarcie i realizacja Umowy. | art. 6 ust. 1 lit. b RODO. | Zawarcie i realizacja Umowy lub podjęcie działań na żądanie przyszłego Klienta przed jej zawarciem. |
Obsługa Konta Klienta. | art. 6 ust. 1 lit. b RODO. | Zawarcie i realizacja Umowy o Świadczenie Usług (Konto) lub podjęcie działań na żądanie przyszłego Klienta przed jej zawarciem |
Archiwizacja dokumentów sprzedażowych. | Archiwizacja dokumentów sprzedażowych. | Wypełnienie obowiązków prawnych wynikających z przepisów, np. podatkowych i rachunkowych, zwłaszcza w przypadku umów odpłatnych. |
§4 KATEGORIE DANYCH OSOBOWYCH
§5 ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH
§6 ARCHIWIZACJA DANYCH OSOBOWYCH
Dane powiązane z procedurą zawierania Umowy. | 10 lat |
Dane dla celów marketingowych. | W przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody – do czasu jej wycofania. W przypadku przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego celu – do czasu wniesienia sprzeciwu. |
Dane przekazywane z wykorzystaniem formularza kontaktowego, e-mail. | Przez okres 3 lat celem zachowania zasady rozliczalności. |
Dane osobowe powiązane z cookies i podobnymi funkcjami. | Do czasu usunięcia tych plików przy pomocy ustawień strony / przeglądarki / urządzenia (przy czym usunięcie plików nie zawsze jest tożsame z usunięciem Danych Osobowych uzyskanych za pośrednictwem tych plików – wówczas dane osobowe będą usunięte do czasu wniesienia sprzeciwu). |
Dane przekazywane w trakcie postępowania reklamacyjnego i innych procedur związanych z roszczeniami Klienta. | 6 lat |
Pozostała kategoria danych (za wyjątkiem danych z plików cookies, o czym więcej w naszej Polityce Cookies). | 5 lat |
§7 UPRAWNIENIA, UZYSKIWANIE DOSTĘPU I AKTUALIZACJA DANYCH OSOBOWYCH, REKLAMACJE
Zgodnie z art. 15 RODO mają Państwo prawo uzyskania od Administratora danych osobowych informacji czy Państwa dane osobowe są przetwarzane.
Jeżeli Administrator przetwarza Państwa dane osobowe, wówczas mają Państwo prawo do:
Ponadto, mogą Państwo poprosić o skorygowanie danych osobowych (art. 16 RODO), usunięcie danych osobowych (art. 17 RODO), wyrazić sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych (art. 21 RODO) oraz, o ile jest to technicznie wykonalne, poprosić o przekazanie udostępnionych danych osobowych innej organizacji (art. 20 RODO).
W związku z prawem do bycia zapomnianym, Administrator dokona aktualizacji lub usunięcia Państwa danych, chyba że ma prawny obowiązek ich zachowania do celów prowadzenia działalności lub zachowania zgodności z prawem. W niektórych przypadkach mają Państwo prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art. 18 RODO). Mogą Państwo również skontaktować się z Administratorem w przypadku zastrzeżeń co do sposobu gromadzenia, przechowywania lub korzystania z danych osobowych.
Administrator stara się niezwłocznie rozpatrywać wszelkie żądania dotyczące w/w operacji na Państwa danych osobowych, nie później jednak niż w ciągu 30 dni od chwili otrzymania żądania. Z uwagi na skomplikowany charakter żądania Administrator ma prawo rozpatrzyć Państwa żądania w terminie przekraczającym 30 dni, o czym wcześniej poinformuje Użytkownika.
Administrator dąży do ostatecznego rozpatrywania skarg, ale jeśli będę Państwo nadal niezadowoleni z uzyskanej odpowiedzi, mogą Państwo złożyć skargę do organu nadzorczego zajmującego się ochrona danych osobowych lokalnego organu ochrony danych. W Polsce organem nadzorczym w rozumieniu RODO jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
§8 PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH W SPOSÓB ZAUTOMATYZOWANY, POLITYKA COOKIES
§9 ZMIANY POLITYKI PRYWATNOŚCI
Poprzednia Polityka prywatności:
Polityka prywatności 1.0 obowiązująca od dnia 04.12.2024 do dnia 05.05.2025: https://beta.dietetykxxiwieku.pl/polityka-prywatnosci-old/